Complimenteren en Aanspreken.
In deze workshop staat feedback geven en er je voordeel mee doen centraal. Feedback bestaat uit twee onderdelen die beide van even grote betekenis zijn. Het geven van complimenten en het benoemen van dat wat je niet goed vindt gaan.
Het doel van het geven van feedback is de samenwerking en de kwaliteit van de werkzaamheden in de toekomst nog beter te laten verlopen.
Hoe geef je goed feedback en hoe ga je er als ontvanger goed mee om, staat tijdens deze Tempo Training centraal. Het eindresultaat zal zijn dat collega's het vanzelfsprekend vinden elkaar aan te spreken en elkaar te complimenteren. Ze zullen dat op een professionele wijze doen en vanuit de overtuiging dat het de werkkwaliteit en het werkplezier ten goede komt.
Deze training vraagt een tijdsinvestering van ongeveer 3 uur en alle aspecten van feedback zullen aan de orde komen. Het is een training waarbij actief leren centraal staat en waarbij alle deelnemers worden uitgedaagd te ofenen met feedback. Naast die praktische aanpak gaan we ook dieper in op de bestaande feedback cultuur. We nemen hierbij de deelnemers mee in vier verschillende culturen die elk een eigen effect op het team hebben. We eindigen de training met een afsprakenronde waarin besproken wordt hoe in het team voortaan om te gaan met feedback. We maken er een gezamenlijke verantwoordelijkheid van.
Deze workshop geven we aan bestaande of nieuwe teams die open en eerlijke communicatie willen gebruiken werkkwaliteit en werkplezier te vergroten.
Al het materiaal dat we tijdens de training gebruiken krijgen de deelnemers in de vorm van een reader mee. Voor deze training vragen we geen vooropleiding of aanvangsniveau. Al het benodigde studiemateriaal wordt tijdens de training kosteloos verstrekt. |